Η συγκρότηση των τμημάτων είναι ομοιογενής και δίνει έμφαση στην καλή συνεργασία και τη διαλεκτική επικοινωνία διδασκόντων και διδασκομένων.
Πιστεύουμε στην ομαδικότητα της διδασκαλίας , με την οποία ο μαθητής δέχεται πολύπλευρα ερεθίσματα όχι μόνο από το δάσκαλο αλλά και από τους συμμαθητές του.
Η φιλοσοφία της εκπαιδευτικής μας πρακτικής βάζει σε προτεραιότητα την καλλιέργεια κριτικής σκέψης και την κατανόηση και την αφομοίωση της ύλης.
Απορρίπτουμε τις πρακτικές της στείρας αποστήθισης και της μηχανιστικής εκμάθησης. Δίνουμε προτεραιότητα στην υποκίνηση της αγάπης για τη γνώση και την έρευνα , προκαλώντας ερωτήματα και προβληματισμούς που θα μεγιστοποιήσουν το ενδιαφέρον και τη φιλομάθεια των μαθητών μας και θα διευρύνουν τους ορίζοντές τους καλλιεργώντας πολύπλευρα την προσωπικότητά τους.
Δεν αγνοούμε τα σχολικά βιβλία, αλλά δεν στηριζόμαστε μόνον σε αυτά. Οι φροντιστηριακές εκδόσεις συμπληρώνουν το διδακτικό υλικό και ευνοούν την εξάσκηση των μαθητών στο σπίτι.
Δεν επιθυμούμε την αγχωτική φόρτιση του μαθητή , αλλά προσπαθούμε με τρόπους θετικούς να ενεργοποιήσουμε τις δυνάμεις του κια να διασφαλίσουμε την ηρεμία κατά την περίοδο της εξεταστικής προετοιμασίας. Γι’ αυτό και δε στηριζόμαστε στην εντατικοποίηση και στην ανταγωνιστικότητα , αλλά στην αυτενέργεια, στη συνεργασία και στην υγιή άμιλλα .
Προτεραιότητα στους στόχους μας έχει η αυτοπραγμάτωση του κάθε νέου , αλλά και η πνευματική και ηθική του καλλιέργεια .
Ανάλογα με τις περιπτώσεις μπορεί να επιζητηθεί ατομικό μάθημα ή συνεργασία στο πλαίσιο κλειστής ομάδας μετά από προσωπική συνεννόηση με την οικογένεια και το μαθητή.