ΘΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 2013

Η θερινή περίοδος δεν είναι απαραίτητη μόνο
για τους μαθητές της γ’ λυκείου

Ποια είναι τα θετικά της παρακολούθησης μαθημάτων από όλους τους μαθητές κατά τη θερινή περίοδο;

  • Καλύπτεις τα κενά σου
  • Εμπεδώνεις την ύλη της προηγούμενης τάξης
  • Προετοιμάζεσαι για την ύλη της επόμενης
  • Απερίσπαστος από τις σχολικές υποχρεώσεις εμβαθύνεις σε θέματα των μαθημάτων που έχουν ιδιαίτερη σημασία για τους μελλοντικούς σου στόχους
  • Η αναβάθμιση του επιπέδου των θεμάτων των Πανελλαδικών , μετά το διαχωρισμό του ενδοσχολικού απολυτηρίου, δεν επιτρέπει χαλάρωση ούτε παραμέληση για τους μαθητές με υψηλούς στόχους . Η τελευταία σχολική χρονιά δεν φθάνει γι’ αυτούς.

 

Τα επιχειρήματα όσων αρνούνται να παρακολουθήσουν μαθήματα τη θερινή περίοδο

  • Το καλοκαίρι είναι για να ξεκουραζόμαστε
  • Θέλω να κάνω άλλα πράγματα από αυτά του χειμώνα
  • Οι κλιματολογικές συνθήκες στη χώρα μας δεν επιτρέπουν εντατική δουλειά
  • Οι μακροχρόνιες διακοπές έχουν ψυχοπαιδαγωγικό χαρακτήρα

 

Οι απαντήσεις μας:

  • Η περίοδος των σχολικών διακοπών ποτέ δεν ήταν τόσο μακροχρόνια. Η  αύξηση της διάρκειάς της δεν έγινε για λόγους πραγματικά παιδαγωγικούς. Έγινε για λόγους οικονομικούς και πολιτικούς , που έχουν σχέση με το δυσβάστακτο κόστος του  υπολειτουργούντος και αναποτελεσματικού  δημόσιου σχολείου. Μέσα σε αυτό το μεγάλο διάστημα κανένας ποτέ δεν ξεκουράζεται μόνο. Άλλωστε στα φροντιστήρια δεν δουλεύουν όλο το διάστημα των σχολικών διακοπών, αλλά μόλις 6 εβδομάδες.
  • Επειδή έχουμε ανάγκη από άλλα πράγματα , γι’ αυτό τα μαθήματα της θερινής περιόδου για τις τάξεις του γυμνασίου και την α’ λυκείου έχουν διαφορετικό πρόγραμμα  διδασκόμενης ύλης και αρκετά θέματα ελεύθερου προβληματισμού και πνευματικής καλλιέργειας.
  • Οι κλιματολογικές συνθήκες σήμερα διαφοροποιούνται δραστικά με τα μέσα που μας προσφέρει η τεχνολογία στο σπίτι και στο φροντιστήριο, σε κάθε χώρο που μας σέβεται και τον σεβόμαστε.
  • Το γεγονός ότι ούτε οι μαθητές ούτε οι γονείς πιστεύουν στην αναγκαιότητα της τόσο μακράς περιόδου διακοπών αποδεικνύεται από το γεγονός ότι επιζητούν να εντάξουν στο πρόγραμμα  πολλές άλλες δραστηριότητες. Όλες αυτές δεν έρχονται σε σύγκρουση προς την ιδέα της απόκτησης γνώσεων και της καλλιέργειας του πνεύματος. Το φροντιστηριακό μάθημα περιέχει τέτοια στοιχεία πολύτιμα, μπορεί να υποκινήσει  ενδιαφέρον για τη γνώση και  τη φιλομάθεια.  Αντιθέτως η κατασπατάληση του χρόνου σε νωχελικές , ηλεκτρονικές και  άλλες ανώφελες συνήθειες μάλλον αδρανοποιούν τη σκέψη και μειώνουν κάθε ενεργητική διάθεση και δημιουργική έκφραση.

 

Για όλους τους παραπάνω λόγους είμαστε στη διάθεσή σας να σας ενημερώσουμε για τα θερινά προγράμματα λειτουργίας του φροντιστηρίου και τις εκπαιδευτικές μας προτάσεις .